tisdag 26 januari 2010

Matlagningsprogram hemma hos Plura.

Ska iväg och filma hos Plura idag. Det spelas in matlagningsprogram med Mauro Scocco. Jag var där förra veckan också och filmade, men kom lite tidigt så det blev mest matlagning på film. Denna vecka ska jag försöka få med gästerna. Lars Winnerbäck är gäst och någon mer som jag glömt just nu. Får se vad det blir.

Programmet spelas in hemma hos Plura, så det är ganska trångt. Sist var det Plura och Mauro, 2 kameramän, en ljudkille, en prodass, en sminktjej, en regissör, en inslagsproducent och sen en kille med oklar funktion. Där skulle jag in och trängas för att få bilder, men samtidigt inte vara i vägen. Inslagsproducenten ville inte att jag skulle vara kvar när gästerna kom, då det skulle bli för trångt. Idag vet jag inte ens om han vet att jag kommer. :)

Plura sa att det gick bra i alla fall. Hoppas få lite sköna bilder på Lasse i köket. Vi får se hur det går.
Hepp!

3 kommentarer:

  1. Hej grabben, roligt att höra dig igen. Lycka till hos kocken, hoppas du får med gästerna på filmen.

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gått bra idag, spännande projekt du håller på med! :-) Ser fram emot resultatet.

    SvaraRadera
  3. Anders: Tack. Jag ska försöka att se till att göra något bra av det. Fortsätt att följa med på resan.

    SvaraRadera