tisdag 9 februari 2010

Fulla för budgetens skull

Denna spelade jag in långt innan jag började med filmen. Det var när skivan Svart Blogg precis hade släppts och Eldkvarn spelade på Skivfönstret på Götgatan i Stockholm den 7 april 2007.



Lite kul att Plura, som då inte kände mig, knappt verkar reagera på att jag står en meter ifrån honom med en stor kamera. Sen dess har jag märkt att kameror inte är något som besvärar honom något nämnvärt.:)

Fulla för kärlekens skull är nog den låt som jag filmat flest gånger. Jag har klippt ihop en version av låten från i alla fall 15 tillfällen och platser. Men den får ni inte se nu.


Kvällen har spenderats med goda vänner som hjälp med att snickra ihop en professionell budget för filmen. Det är inte det jag är bäst på och det borde ha gjorts för länge sedan. Men jag har slarvat och det har dröjt. Men snart så. Ansökningarna ska skickas ut i veckan är det tänkt.

Tack för tips på var man kan söka filmstöd och stipendier förresten, fortsätt gärna med det.
/Man över bord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar